חה"כ לזימי: "לא נפקיר את השכבות החלשות. נילחם בוועדות"

אייל ראובן No Comments on חה"כ לזימי: "לא נפקיר את השכבות החלשות. נילחם בוועדות"

חברת הככנסת נעמה לזימי בתכנית "שטח כלכלי" עם צבי טסלר: "נתקן את עסקת החבילה של האוצר בוועדות, ברגע שזה עבר בקריאה ראשונה זה עובר לוועדות אז נוכל לשפר דרך הוועדות. לא נצביע בקריאה שניה ושלישית אם לא תתוקן חבילת הסיוע במצב הנוכחי"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת נעמה לזימי בראיון מיוחד בתוכנית "שטח כלכלי" בהגשת הפרשן צבי טסלר: "אני עוסקת כל היום בנושאים הכלכליים ובפרט בסוגיית חבילת הסיוע ועדכון שכר המינימום. אני לא ויתרתי, יש כאן עסקת חבילה שהיא איננה טובה. שר האוצר אמר שלא יהיו שינויים ואז התחילו דין ודברים ואמרנו שאנחנו נשנה".

"אמרתי מעל בימת הכנסת, לא אצביע בקריאה שנייה ושלישית, לא נפקיר את השכבות המוחלשות. אני מתחייבת בשמי ובשם מפלגת העבודה, שלא נצביע בעד החבילה של משרד האוצר בקריאה שניה ושלישית, כל עוד לא תשונה החבילה בוועדות הכנסת לטובת העובדים בישראל שיעלו משמעותית עבורם את שכר המינימום".

עוד אמרה ח"כ נעמה לזימי  לטסלר: "אנחנו אמרנו שנתקן את עסקת חבילה של האוצר בוועדות, ברגע שזה עבר בקריאה ראשונה זה עובר לוועדות אז נוכל לשפר דרך הוועדות. לא נצביע בקריאה שניה ושלישית אם לא תתוקן חבילת הסיוע במצב הנוכחי. כמו שמחלקים כסף לצמיחה כלכלית אז חייבים לעלות את שכר המינימום. לכן לא אצביע בעד התכנית הזו כל עוד לא תשונה לטובות העובדים בישראל".

"יש כאן שחיקת שכר דרמטית וזה לא אפשרי גם במקום הכלכלי – בהמון מקצועות לא מוצאים עובדים משום שהם רואים שהם לא יסיימו את החודש והם פשוט הולכים לעבודות אחרות".



0 תגובות